SEAT el-Born postaje dio električne mobilnosti

0

SEAT el-Born će se prvi put pojaviti pred svjetskim medijima na posebnom eventu Volkswagen grupacije, prije njegovog javnog nastupa na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2019. godine.SEAT el-Born je konceptni automobil koji odgovara na razna pitanja koja postavlja električna revolucija i postaje ključni igrač u spomenutom procesu. 

SEAT el-Born je prvo 100% električno vozilo temeljeno na Volkswagenovoj MEB platformi. Konceptni automobil nazvan je po jednoj od najlegendarnijih četvrti Barcelone koja je inspirisala dizajnere i inženjere SEAT-a koji su kreirali sportsko vozilo s najnaprednijom električnom tehnologijom.

Automobil je dizajniran i razvijen u Barceloni, a proizvodit će se u tvornici Zwickau u Njemačkoj. SEAT će biti druga marka koja će predstaviti potpuno električno vozilo temeljeno na MEB platformi Volkswagen grupe. Očekuje se da će automobil biti lansiran na tržišta do 2020. godine.

Sa energetski snažnom baterijom smještenom u sredini vozila u SEAT el-Born postiže autonomiju vožnje do 420 km na WLTP službenom ispitnom ciklusu i mogućnost da dosegne 100km / h za samo 7,5 sekundi. Naravno, vozilo je dinamično ali i praktično kao što se očekuje od SEAT-a. Dodajte tome mogućnost punjenja baterije za samo 47 minuta i ono počinje mijenjati percepciju elektrifikacije.

Dizajniran za vožnju

SEAT el-Born namijenjen je za vožnju. Njegove dinamične proporcije omogućene su električnim pogonskim sklopom, postavljajući točkove maksimalno na uglove vozila i dopuštajući snažniji i energičniji položaj u usporedbi s pozicijom u tradicionalnim automobilima.

Ovaj automobil utjelovljuje budućnost dizajna vozila na moderan i integriran način, što je izrazito naglašeno na prednjem dijelu vozila. Aerodinamika je ključna za maksimiziranje dometa vozila, a u tu svrhu SEAT logotip na prednjoj strani je u ravni s karoserijom, gdje nema potrebe za hlađenjem motora, tako da nema potrebe za rešetkom. Ventilacijski otvori za hlađenje su postavljeni niže sprijeda ispred vozila, osiguravajući zrak u kučištu baterije i tako pojednostavljujući protok zraka preko prednjeg dijela vozila.

Lako je primjetiti kako je položaj A-stuba znatno pomjeren prema naprijed, stvarajući elegantniji izgled, a pri tom osiguravajući više prostora u kabini. To omogućava električni pogon koji zahtijeva manje prostora.

Poboljšana aerodinamika igra ogromnu ulogu na vozilu i ugrađena je u dizajn kao nikad do sada, čime je osiguran elegantan, ali praktičan odgovor na problem funkcionalnosti i estetske privlačnosti.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here