Sarajevo dobija aerodrom svjetske klase

0
foto: Oslobođenje

– Ovo je trenutno naša najvažnija investicija kojom ćemo povećati kapacitet za 900.000 putnika godišnje. Potpisali smo ugovor o izgadnji u avgustu 2018. Iako su radovi bili odgođeni dva mjeseca zbog žalbi jednog učesnika tendera, sada napredujemo punom parom – rekao je generalni direktor aerodroma Armin Kajmaković, prenosi Ex-Yu Aviation News.

Novi VIP terminal

image
foto: Oslobođenje

Dodaje da će dobiti 10.000 kvadrata dodatnog prostora na dva sprata, dva šaltera za čekiranje, i nove zračne mostove. Ukupno će aerodrom imati kapacitet da primi 2 miliona putnika godišnje. Novi terminal će biti povezan s postojećim s kojim će formirati jedinstvenu funkcionalnu cjelinu.

Radovi su također počeli na izgradnji malog odvojenog VIP terminala.

– U skladu sa drugim modernim aerodromima širom svijeta, Sarajevo će imati svoj ekskluzivni VIP lounge sa direktnim prisupom avionima – rekao je Kajmaković.

Nova zgrada administracije

Ovaj objekat će se protezati na 300 kvadratnih metara a njegova vrijednost je 770.000 eura. Radovi na izgradnji trebali bi biti završeni u narednih devet mjeseci.

Aerodrom Sarajevo će također izgraditi novu poslovnu i administrativnu zgradu u kojoj će biti smješteni uredi i osoblje. Taj objekat je vrijedan 3,1 milion eura i nalazit će se između novog putničkog terminala i kontrolnog tornja.

Aerodrom će poduzeti radove i sa strane gdje se nalazi pista. Bit će proširen prostor gdje stoje avioni a očekuje se remont piste i voznih staza. Ovo je opisano kao „izuzetno izazovan projekat“ u vrijednosti od 10,2 miliona eura.

Aerodrom Sarajevo opslužio je 174.508 putnika tokom prvog kvartala, što je porast od 3,2 posto. Riječ je o 5.384 putnika više nego u istom periodu lani.

Narednog mjeseca, Flynas treba početi s letovima iz Rijada do Sarajeva, Eurowings če početi nove letove iz Berlina, a Aegean Airlines će krenuti s linijom iz Atine. Osim toga, FlyBosnia će početi s komercijalnim letovima, prenosi Oslobođenje.

image
foto: Oslobođenje

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here