Novi Clio RS pokretat će motor iz Megana RS

0

Peta generacija Renaultovog modela Clio trebala bi biti predstavljena na oktobarskom Sajmu automobila u Parizu, a prema posljednjim informacijama iz odjela Renault Sport novi Clio RS vjerovatno će pokretati oslabljena verzija 1,8-litarskog turbobenzinskog motora koji već pokreće aktuelni Megane RS i Alpine A110.
Prvi eksperiment Renaultovog sportskog odjela u kojem je dvolitarski turbobenzinski motor iz Megana RS treće generacije (zajedno s ručnim mjenjačem) “uguran” u Clio četvrte generacije oduševio je poklonike automobila iza kojih stoji Renault Sport, ali i pored najava da će se konceptni Clio R. S. 16 ponuditi kupcima u brojčano ograničenoj ediciji, to se nažalost nije desilo.

S najavom Clija pete generacije koji će publika premijerno moći da vidi na jesenjem Sajmu automobila u Parizu iz Renault Sporta je stigla vijest da će novo izdanje najsnažnije RS verzije vjerovatno pokretati 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji već pokreće Megane RS, ali i Alpine A110.

I dok Renaultov novorazvijeni motor u kombinaciji s Meganom nudi 280 KS (u najavljenoj verziji Trophy nudit će 300 KS), a u Alpininom Coupeu 252 KS, njegov potencijal bi u kombinaciji s Cliom trebao biti prigušen na oko 230 KS, što bi trebalo biti sasvim dovoljno da novi Clio RS (koji će također dobiti i Trophy verziju) ostane na vrhu ponude sportskih automobila B segmenta.

Više detalja bit će poznato nakon predstavljanja Clija pete generacije.